Kjøpsvilkår
1.Avtalen
Avtalen består av disse salgsbetingelsene,opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelt særskilt avtalte vilkår.Ved eventuell motstrid mellom opplysningene, går det som særskilt er avtaltmellom partene foran, så fremt det ikke strider mot ufravikelig lovgivning.
Avtalen vil i tillegg bli utfylt av relevantelovbestemmelser som regulerer kjøp av varer mellom næringsdrivende ogforbrukere.
Kunden har selv ansvar for å holde seg oppdatert på hva som er lovlig å sote:
https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/1994-10-04-918/KAPITTEL_31#%C2%A731-3
2.Partene
Selger er Byautolab AS, Trykkeriveien 4, 1900Fetsund
e-post: post@byautolab.no, tlf.: 929 43 867, org.nr. 929 222 865, og betegnes i det følgende som selger/selgeren.
Kjøper er den forbrukeren som foretarbestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.
3.Pris
Den oppgitte prisen for varen og tjenester er dentotale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter ogtilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke harinformert om, skal kjøper ikke bære.
4.Avtaleinngåelse
Avtalen er bindende for begge parter når kjøperenhar sendt sin bestilling til selgeren. Avtalen er likevel ikke bindende hvisdet har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren ibestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annenpart innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.
5. Bestilling, avbestilling og flytting av booket time
Timebestilling skjer via nettsiden, e-postpost@byautolab.no, sosiale medier som Facebook og Instragram eller per telefon.
Avbestilling og flytting av booket time gjøressenest 48 timer før oppmøte. Er time på mandag, på timen avbestilles ellerflyttes på torsdag. Dersom fristen ikke overholdes, blir kunden fakturert med10% av den totale kjøpesummen.
Avbestilling av booket time for helfoliering medPPF eller vinyl gjøres senest 7 dager før oppmøte. Dersom fristen ikke overholdes,blir kunden fakturert med 10% av den totale kjøpesummen. Flytting av bookettime for helfoliering med PPF eller vinyl må skje senest 3 dager før oppmøte.Dersom fristen ikke overholdes, blir kunden fakturert med 10% av den totalekjøpesummen.
6. Nettbutikk
Tjenester som kjøpes og betales på nettsiden gjennom Klarna må gjennomføres innen 14 dager etter fullført kjøp.
7.Betaling
Kjøperen kan betale for tjenester med vipps, bankkort,faktura eller delbetaling. Ved betaling med faktura, blir fakturaen tilkjøperen utstedt ved fullføring av utført tjeneste. Betalingsfristen fremgår avfakturaen og er på minimum 14 dager fra mottak. Kjøpere under 18 år kan ikkebetale med etterfølgende faktura.
8. Levering av tjenester
Levering er skjedd når kjøperen, eller hansrepresentant, har overtatt bilen.
9. Angrerett
Kjøperen kan angre kjøpet før booket time og 7dager før avtalt time.
10. Mangel ved tjeneste – kjøperens rettigheterog reklamasjonsfrist
Hvis det foreligger en mangel ved tjenesten måkjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blittoppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen.Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelenble oppdaget eller burde blitt oppdaget.
11. Garanti
Garanti som gis av selgeren eller produsenten,gir kjøperen rettigheter i tillegg til de kjøperen allerede har etterufravikelig lovgivning. Selgeren gir 2 års garanti på utførte tjenester som helfoliering med PPF, vinyl, soting av ruter, toning av lykter. Det er 10 årsgaranti fra produsenten på folie. Det gis andre garantier for andre tjenester.
Copyright © Med enerett